Jump to content

CMC i Skåne


Bullen

Recommended Posts

Som ny medlem i CMC så undrar jag vem här i söder som brukar vara på Burger King på onsdagar och hur ofta, undrar även vilka träffar ni skall på här i söder, det hade varit roligt att lära känna nån här nere ifrån.

I allafall så om ni ser en svart musses 65:a i malmö, som glider fram i coolt tempo :) så är det säkert jag för jag brukar min bil så ofta jag kan och så ofta vädret lockar.

:!: cmc tar en aning för lång tid för att få sina medlems papper så jag har inget nr ännu :!:

Link to comment
Share on other sites

Så klockan är nu 16:19 .... blir det fler än jag och 95cobra på mobilias parkering idag????? jag kommer nog ditt vid 19 snåret.... dvs om det inte börjar regna.. :)

Link to comment
Share on other sites

tjena..sorry att jag inte kunde komma ikväll, men jag var i garaget o pyssla med bilen, var inte klar för än efter 21, men nästa onsdag, om vädret e med oss..hoppas du ska dit då..

ha det så länge!!

Link to comment
Share on other sites

Har ingen aning om vem som kan vad ....har precis börjat bygga mitt mustang kontaktnät... :D

Jo det var väl trevligt men mest en massa 2 hjulingar, skulle köpa en digitalkamera på on-off och fota lite men den jag ville ha var slut, får väl ta det till nästa onsdag för där är ju en hel del coola åk.

Link to comment
Share on other sites

10 dagar har gått sedan jag skrev första inlägget, resultat...1 person svarar...ganska dåligt faktist.

Det känns som man är ensam med mustang intresse och tillgång till en dator här i skåne.

Jag tycker för övrigt att Malmö avdelningen kunde organisera en gemensam aktion eller i allafall informera bättre om träffar och hur man kommer i kontakt med andra från CMC vid ett sånt tillfälle.

Jag måste kritisera alla underavdelningar för bristande info om vecko träffar och andra större möten, det verkar vara en svag sida när det gäller alla.

Personligen har jag inte så mycket efrarenhet med mustanger men jag har mycker erfarenhet om hur man driver en hemsida och har lärt mig hur man inte skall driva den.

Det viktigaste är att den är aktuell och inehåller rätt mängd information, det som håller liv i CMC's sida är forumet som är utmärkt.

Jag tar gärna emot mot kritik förr detta inlägg och tar gärna på mig jobb eller ansvar för att förbättra sidan, tro mig det behövs

mvh

Jocke

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...