janne6b May 5, 2020 Report May 5, 2020 Hej på er, urusel på att koppla in min I - phone i bilen över befintlig radio så frågan innan jag gör ett försök är : Går det överhuvudtaget ? Citera
janne6b May 5, 2020 Author Report May 5, 2020 stereon är original modell (hoppas det bara fanns en modell) ja är det genom den aux som man använder ? finns ju även en knapp på stereon som det står aux på och en knapp som det står phone på Citera
FastMagnus May 6, 2020 Report May 6, 2020 Med eller utan navigation? I mina jag har haft har det varit nav och dom har bluetooth Citera
Janne H May 6, 2020 Report May 6, 2020 Koppla ihop din telefon med bluetooth, sen kan du synka allt i telefonen, vad jag vet så har detta fungerat i alla modeller efter 2010. Janne H Citera
Artur May 6, 2020 Report May 6, 2020 Min ser ut så, och då går du in genom menyn eller Phone för att koppla blåtanden. Citera
janne6b May 6, 2020 Author Report May 6, 2020 Tack för all hjälp tror även en novis som jag ska fixa detta nu Citera
Recommended Posts