August 2, 20213 yr comment_177150 Hej alla, För en vecka sedan uppfyllde jag min lĂ„nga dröm och köpte min första Mustang (1995 GT). Jag har sökt pĂ„ internet men hittar inte vad som Ă€r fel. Kanske nĂ„gon av er som Ă€r kloka, har mer erfarenhet och kunskap Ă€n jag, kan hjĂ€lpa mig att ta reda pĂ„ vad som Ă€r fel? Jag Ă€r evigt tacksam för alla idĂ©er och rĂ„d. Jag önskar er en super trevlig kvĂ€ll đ  Â
August 3, 20213 yr comment_177152 Troligtvis lager i nÄgot av remhjulen. Testa att ta bort flÀktremmen, försvinner ljudet. Ja dÄ Àr det remhjul.
August 13, 20213 yr Author comment_177258 Hej Tbird đ och 1000 tack men felt var throttle body via circle (som öppnas och stĂ€ngas , nĂ€r man trycker gasen) den tog luft av kanterna och det lĂ€t sĂ„ det kĂ€nns som. Jag hoppas att det kommer aldrig tillbaka đ
May 17, 20222 yr comment_179315 Hej, jag har precis fĂ„tt hjĂ€lp pĂ„ verkstad att fĂ„ bort starkt missljud som uppstĂ„r och pĂ„gĂ„r nĂ€r jag uppnĂ„tt exakt 120 km/tim. Ljudet försvann inte förrĂ€n jag sĂ€nkte hastigheten. Missljudet Ă€r en hastighetsvarningssignal som mĂ„nga importerade bilar har, ex frĂ„n Saudi Arabien. Jag fick hjĂ€lp med att koppla bort ekkabeln och nu Ă€r ljudet helt borta vid 120 km och över. đ