Jump to content

Featured Replies

comment_177150

Hej alla, För en vecka sedan uppfyllde jag min lÄnga dröm och köpte min första Mustang (1995 GT). Jag har sökt pÄ internet men hittar inte vad som Àr fel. Kanske nÄgon av er som Àr kloka, har mer erfarenhet och kunskap Àn jag, kan hjÀlpa mig att ta reda pÄ vad som Àr fel? Jag Àr evigt tacksam för alla idéer och rÄd. 

Jag önskar er en super trevlig kvĂ€ll 🙂 

• 2 weeks later...
  • Author
comment_177258

Hej Tbird 🙂 och 1000 tack men felt var throttle body via circle (som öppnas och stĂ€ngas , nĂ€r man trycker gasen) den tog luft av kanterna och det lĂ€t sĂ„ det kĂ€nns som. Jag hoppas att det kommer aldrig tillbaka 😄

• 9 months later...
comment_179315

Hej, jag har precis fĂ„tt hjĂ€lp pĂ„ verkstad att fĂ„ bort starkt missljud som uppstĂ„r och pĂ„gĂ„r nĂ€r jag uppnĂ„tt exakt 120 km/tim. Ljudet försvann inte förrĂ€n jag sĂ€nkte hastigheten. Missljudet Ă€r en hastighetsvarningssignal som mĂ„nga importerade bilar har, ex frĂ„n Saudi Arabien. Jag fick hjĂ€lp med att koppla bort ekkabeln och nu Ă€r ljudet helt borta vid 120 km och över. 😃