MACH1_351CJ March 7, 2005 Report March 7, 2005 Hei alle naboer med god sans for biler Jeg er ikke så god til å skrive på Svensk men jeg regner med at det går bra på Norsk også Jeg fikk en privat melding angående hvilken bil jeg har. Med å se på mitt brukernavn ser dere det :wink: Det er en ekte original Q-kode bil med en noe oppjasset motor. Av options er det: PB, PS, 4x el. vindu, innv. justerbart speil, nedfellbart baksete, spoiler, rallypack, tiltratt, panserlås, ram air. Ellers er det en 351 cj, C6, 9" bakaksel med sperre.En deilig bil som jeg koser meg med Skulle gjerne lagt med bilde, men vet ikke hvordan Citera
Gäst March 8, 2005 Report March 8, 2005 Hej.Det är klart att du kan skriva på Norska, det är inte såsvårt för oss i norden att förstå varandra i alla fall närdet är Mustang vi språkar om, reserverar mig för Finskadå det blir lättare med Engelska. Fin Mustang du har, det är kul att denna model 71-73 entligen har blivit intressant. En bild på min Mach1 72. :wink: Citera
norrbagge March 8, 2005 Report March 8, 2005 For min del er det hyggelig med flere "norrbaggar" i forumet.Det svenske forumet er utrolig mye bedre en det norske.Go Sweeden!Hilsen cab 65 Citera
Gäst March 8, 2005 Report March 8, 2005 Hei alle naboer med god sans for biler Jeg er ikke så god til å skrive på Svensk men jeg regner med at det går bra på Norsk også Skulle gjerne lagt med bilde, men vet ikke hvordan Hej igen MACH1.Längst upp på sidan står det FAQ klicka på den och du kan få hjälpmed div frågor. :wink: Citera
MACH1_351CJ March 8, 2005 Author Report March 8, 2005 Da skal jeg se på FAQ Pen bil du har Har nettopp fått frontspoiler som jeg har bestilt, så nå er det bare å vente på litt varmere vær slik at jeg slipper å fryse ihjel når jeg skal montere den Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 8, 2005 Report March 8, 2005 HEJ igen MACH1Jag (Lars Oscarsson cmc383) har två inloggningar en för att lägga ut bilder det står (Horse) som användare, det går att lägga ut bilder på Horse varför vet jag ej. Tack för ditt betyg på min Mach1 känns bra, du kan kanske ha motorn på tomgång när du ligger där fram och skruvar på spojlern då blåser det lite varmluft från motorn i alla fall. Jag skojar med dig, vi ska inte behöva vänta så länge på värmen den kommer snart, CMC Sweden har beställt den till våran första CMC träff 16 april Motorbörsgaraget. Citera
Recommended Posts