Martin CMC1324 March 17, 2005 Report March 17, 2005 Jag fick erfara något otrevligt för någon dag sedan. För 6 månader sedan skulle jag sälja min bil (ej mustangen). Det kom en hel del människor och kollade på bilen och de fick prova bilen, jag brydde mig inte om att åka med utan litade på dessa personer. Efter ett par veckor var bilen såld. Nyligen blev jag kontaktad av polisen ang en krock som inträffade runt det datum jag sålde bilen. De sa att jag hade vållat till en avkörning pga en omkörning. (Vårdslöshet i trafik tror jag). Så jag ber alla som ska sälja sina bilar att skriva upp köparens personnr och telefonnr innan de får testa bilen, och begär att man får åka med!.Jag kommer aldrig igen att lita på någon. utan kommer att åka med och ta personnr nästa gång.PS, jag klarade mig utan böter, pga att ärendet var för gammalt men vill bara varna alla som är på gång att sälja sin bil.Ta det lugnt ute i trafiken! Citera
NightMaaN March 17, 2005 Report March 17, 2005 skrämmande historia det där... hoppas inte att man behöver vara med om sånt... brukar själv hänga med i de flesta fall... kanske ska ta och alltid göra det... Citera
Recommended Posts