Lygdman cmc813 April 17, 2005 Report April 17, 2005 Som sagt funderar lite om inte mail adressen fungerar längre eller om det är något annat fel, har skickat in flera garage bilder men inte fått dessa publicerade... Citera
Pelle cmc 375 April 18, 2005 Report April 18, 2005 Det verkar som det hänger upp sig någonstans, skickade in några i november, men än har inget hänt. Vi får väl vänta och se. Nu ska jag i alla fall börja åka efter tre års renovering.Pelle Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 19, 2005 Report April 19, 2005 Hej.Är det i era inlägg här som bilderna inte kommer med. I sådana fall så är det samma problem som jag har haftoch har, jag har fått registrera mig en gång till för att lägga ut bilder. Citera
Pelle cmc 375 April 19, 2005 Report April 19, 2005 Nej, jag har skickat till garaget via startsidan. Problemet med bilder i Forumet har jag oxå haft och gjort en ny profil precis som du. Men plötsligt funkade den gamla, men nu har den lagt av igen.Hälsn Pelle Citera
Lygdman cmc813 April 21, 2005 Author Report April 21, 2005 Nej, jag har skickat till garaget via startsidan. Problemet med bilder i Forumet har jag oxå haft och gjort en ny profil precis som du. Men plötsligt funkade den gamla, men nu har den lagt av igen.Hälsn PelleDet gäller garage bilderna i galleriet, på forumet har jag inte haft några problemännu Citera
Gäst April 22, 2005 Report April 22, 2005 Pelle skrev: Per hur går det med "garagebilderna"? Pelle Garagebilderna ligger i "träda" på jobbet dit dom kommer. Jag har faktiskt tyvärr inte tagit mig tid att lägga ut dom. Hela 1á kvartalet har jag haft fullt upp med egna intressen och arbete. Men nu lättar det så jag ska mosa ut allt på en gång. Nu under våren lövar jag det kommer ut!!!! Citera
Recommended Posts