Janne Holm CMC1740 April 18, 2005 Report April 18, 2005 Är det någon som har någon aning om det är samma laddningsreläpå en -70 och en -74Upptäckte att då relät är anslutet på -70 drar den ca 2.5 A i tjuvströmoch batteriet töms ganska fort Nu har jag ett till -74 liggande det är samma anslutning (kontakten passar) Vågar man chansa på att stiften är lika konfigurerade Eller ännu bättre om någon vet var man kan hitta kopplingsschema till -74 Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 19, 2005 Report April 19, 2005 Hej.Det är troligen samma eftersom att man använder sammatyp av generator som tidigare. Vill nog påstå att det inte är det första man ändrar på vidmodellbyte. Det är i alla fall samma typ av relä 69-73. :wink: Citera
Janne Holm CMC1740 April 19, 2005 Author Report April 19, 2005 hejjapp det var samma jag prova det som är lite kul i det hela är attdet som jag prova med är en gammal tillverkad 74 med stora spolar o.s.vdet som var trasigt kommer från 2003 med ny fin elektronik Gammalt kanske är mer pålitligt i våra gamla mussar Citera
Recommended Posts