13 AprilApr 13 comment_189562 Hej allihopa, nu har äntligen drömmen slagit in och jag står här med en Mustang från 72. Jag har ägt många bilar genom åren, men aldrig har jag tidigare haft en bil som folk går fram och vill beundra varje gång jag stannar till. Och inget konstigt med det, det är en döläcker bil. Men som med alla gamla bilar så finns det små problem som dyker upp här och där, och det är därför bra att såna här klubbar finns som är nischade för just min bil. Report
14 AprilApr 14 comment_189575 On 2026-04-13 at 15:23, 302_Jkpg said:Hej allihopa, nu har äntligen drömmen slagit in och jag står här med en Mustang från 72. Jag har ägt många bilar genom åren, men aldrig har jag tidigare haft en bil som folk går fram och vill beundra varje gång jag stannar till. Och inget konstigt med det, det är en döläcker bil.Men som med alla gamla bilar så finns det små problem som dyker upp här och där, och det är därför bra att såna här klubbar finns som är nischade för just min bil.Velkommen hit. Bilder på bilen ? Report