18 timmar sedan18 hr comment_189687 Tjena!Pga ändrad livssituation och brist av intresse säljer jag nu min drömbil jag haft i ca 15 år.Metallgrön '65 fastback med vita ränder, svart inredning. Lätt uppiggad 289 med 4 växlad manuell låda. Har till stor del rätt stuk i form av fälgar, Cobra luftfilter, varvräknare, plexirutor istället för gälarna, motorhuv i glasfiber.Bilen har stått oanvänd i ca 5-6 år i varmt garage, så är av behov av lite kärlek före sommarens äventyr. Fullt besiktningsbar och körbar som den är.Bilen har lite rostskador och småskavanker här och var, så vill man ha ett utställningsexemplar får man vara beredd att bygga om den, nuvarande skick är efter ombyggnad som skett på 90-talet. Följer med en mindre uppsättning delar och detaljer.Prisidé 42.000 euro. Bilen finns i Pargas, ca 40 minuter körning från Åbo hamn (Finlandsfärjorna Silja/Viking). Fullt möjligt att resa över från Sthlm med kvällsfärja, sköta ärendet följande dag och ta kvällsfärjan från Åbo. Enadera med trailer eller köra bilen ombord, hjälper vid behov med arrangemang. Talar svenska som modersmål, bara ti ringa upp 9-20 svensk tid på +358400874689 Ändrade %s av %s (%s) Typo Report
13 timmar sedan13 hr Author comment_189689 Tilläggsinfo: är verkstadsföretagare, så finns möjlighet att inspektera bilen ordentligt även underifrån.Mvh Dennis Lehtinen Report