Pelle cmc 375 June 19, 2005 Report June 19, 2005 Dessa bilder handlar om min renovering och var tänkta att visas under garaget, men dom verkar inte komma in där så jag lägger dom här istället. Tycker ni inte dom passar här så tar jag bort dom. Komentera dom gärna. Pelle Citera
oldcars March 29, 2006 Report March 29, 2006 heiBytte du golv i bilen eller var det redan gjort?Har du bilde av avstivningen på bilen?Har du kommet lenger?God luck Citera
Pelle cmc 375 March 30, 2006 Author Report March 30, 2006 Golvet var bytt när jag tog över. Jag har ganska mycket bilder, vad är avstivning på svenska? Bilen var klar förra sommaren, har bara renoverat bakaxeln i vinter. Citera
oldcars March 30, 2006 Report March 30, 2006 avstivning= Det man setter på så bilen inte sjunker ihop. Tror jeg Citera
Pelle cmc 375 March 31, 2006 Author Report March 31, 2006 Har tyvärr ingen bra bild på det, men jag hade ett stag i överkant på dörren och ett krysstag mellen höger och vänster sida i bakkant på dörren och bilen är rak och fin tycker jag. Citera
Recommended Posts