Jump to content

Misshandel av både människor å Mussar


Lolita

Recommended Posts

Håller med övriga, det håller på att braka åt helvete..

Jag hade min 19åriga Mustang parkerad vid gatan där jag bodde förra sommarn.. En natt skulle ja ut till mussen för att sticka till OK å käka nattkorv.. Så när man kommer ut till gatan ser jag på avstånd ett antal killar, alla invandrare.. (5-8 st).. de står å håller på å halvtjafsar...

Jag inser att det börjar bli hett så jag försöker sätta mej obemärkt i bilen å bara köra iväg.. Men tro inte att det skulle gå så lätt.. Precis när ja satt mej i bilen blockerade de mig och ställde sig framför.. Gissa om man blir nervös då.. precis då när man känner att nåt håller på att hända.. Killen som ställde sig framför hällde hela sin ölburk på huven.. Rent impulsivt stiger ja ur å frågar va han fan håller på med..

Han bara "ääääh - lite öl e väl inget.." å då tänker jag att jag kan tvätta bort skiten å inte tjafsa, det stod ju trots allt en massa bråkiga killar som mucka gräl.. så jag vänder mig om och sätter mig i bilen igen.. plötsligt ser ja samma kille repa framhuven med nåt.. nycklar tror ja.. alltså han drog nycklarna fram och tillbaka över hela huven flera gånger.. jag har aldrig blivit så arg förut.. jag gick ut igen (tyvärr) och så ser ja en annan kille stå å kissa mot mitt däck.. ja visste inte om ja skulle skratta eller gråta..

De var tämligen agressiva (fulla, höga, gud vet vad).. så det var meningslöst att försöka be dem sluta.. tillslut fick jag ett slag rakt i fejset, slog sedan huvet i bilen av fallet.. sen får jag ett antal sparkar i ansiktet och lite varstans... liiiiiiiiiite orättvist må ja tycka så här i efterhand..

Nån granne hade sett/hört lite av tumultet å ringt farbror blå.. vaknar av att de väcker mig å frågar om allt e bra.. klart allt e kanon, mår tipptopp!

Jag hann nog inte känna efter eller fatta att minsshandeln sattit rätt djupa spår.. ja bara "de repa bilen..."

Polisanmälde naturligtvis, dock fick jag ett brev i sommar, utredningen nedlagd på grund av bristande bevis.. Det kanske inte är så konstigt att jag nu har ett ont öga mot invandrare, även om ja har skitbra turkpolare..

Det e bara tråkigt att se hur allt spårar ur.. Å Mussen? Jadu, för en student innebär det att jag fick leva ett halvår utan mat, öl, fester å nöjen.. :evil:

Ibland kanske man bara ska nöja sig med det minimala, dvs svälja stoltheten å pysa eller att inte slå..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...