429SCJ-R March 3, 2003 Report March 3, 2003 När nu detta forum är igång och vekar funka så tänkte jag i alla fall varna för en person på EBAY som inte pålitlig, Han har signaturen Baker519 och handlar mestadels med begagnade mustang grejor men även NOS.Jag handlade en pryl av honom för ett par veckor sedan, men först så frågade jag både om part nummer och färg, han uppgav rätt start på nummret och svarade även vilken färg det var. Delen kom i en fordbox med rätt part numer men delen var till en annan årsmodell och i fel färg.Han är inte intresserad att ta tillbaka varan. Med andra ord handla aldrig av denna person då han även ljuger i sina svar. Citera
Gäst March 3, 2003 Report March 3, 2003 OK! Vi ska passa oss! Hur är EBAY igentligen annars?Är det bra att handla där?Är det mycket skojjeri?Har ingen erfaremhet av EBAY men hört att många handlar där. Citera
429SCJ-R March 3, 2003 Author Report March 3, 2003 Det går bra att handla, sällsynt att få något till fyndpris men vissa bitar är ju ibland omöjliga att få tag på och då är ebay bra. Dom flesta som säljer är hederliga. Detta är min första blåsning men jag har i alla fall en fin NOS grej även om den är till fel årsmodell i min synvinkel. Citera
Recommended Posts