SvenT cmc728 October 7, 2005 Report October 7, 2005 Se och njut! Mustangen fick följa med och jobba lite..Gubbarna bidde förvånade iallafall Citera
Hinkas October 7, 2005 Report October 7, 2005 Jag skulle också bli förvånad om jag såg en sådan komma sladdandes och hoppandes i grustag .Det var i alla fall så vi brukade köra med 500:- volvo bilar men det kanske inte du gjorde? Citera
SvenT cmc728 October 7, 2005 Author Report October 7, 2005 Nja, jag körde mycket långsamt. Kingcabben brukar få rulla hårdare däremot de gånger man är ute i busken och mäter.. Citera
pineman October 7, 2005 Report October 7, 2005 Cool bild, det ser så jävla perfekt ut...Working class hero Citera
Hinkas October 7, 2005 Report October 7, 2005 Nja, jag körde mycket långsamt. Kingcabben brukar få rulla hårdare däremot de gånger man är ute i busken och mäter..Ja det är kul att vara ute i grustagen och leka av sig lite. Växte praktiskt taget upp i grustagen på både cross och i bil Citera
Recommended Posts