William November 8, 2005 Report November 8, 2005 Hej!Ville bara dela med mig av denna augustibild, min son på 2½ årälskar att åka nercabbat och vill tydligen gärna ratta själv.// Peter Citera
David_gävle November 8, 2005 Report November 8, 2005 Det måste vara den bästa "utbildningen" för han att börja leka med dom riktiga bilarna i livet. Citera
mrv8 November 8, 2005 Report November 8, 2005 Han har förståt hur man ska leva livet tidigt cab och Mustang Vacker bild!Kommer ihåg hur kör sugen man var själv när man var liten!MvhMrV8 Citera
ThomasFB November 8, 2005 Report November 8, 2005 AAh, mera nostalgibilder, tack! Det var tider, det. Bensinen kostade mindre, portionerna var större. Kunnandet mindre, men entusiasmen desto större. Citera
SvenT cmc728 November 8, 2005 Report November 8, 2005 Jag får slita ut brorsans grabb (1½ år) ur min mustang. Han kan hålla på och köra flera timmar utan att tröttna ;-)Frun som fin ut förresten om man törs säga det Hoppas dock musse-cabben är omlackad.... Även fast det såg rätt fräckt ut. Citera
William November 8, 2005 Author Report November 8, 2005 Hej!Idag finns det väl ingen som kan tänka sig teddytärningar i backspegeln, krossad plysch, motivlack, hijackers och så breda däck som möjligt?!?Men kul att se hur det såg ut, bilarna kostade ju inte så mycket heller på den tiden.Ack ja nu har man kört mustang för sista gången detta året, lite trist. Peter Citera
Recommended Posts