December 23, 200519 yr comment_24349 Hej!Jag vet att det finns många trådar i detta ämnet.Jag har ett litet problem med min transmitter, jag kar bytt batteri i den och läst instruktionerna hur jag ska göra.Men jag förstår inte vilka kablar jag ska koppla samman.I instruktionen står det bara "Momentarily jump pins in programming connector located in left rear quarter panel area."Frågan är alltså vart och vilka kablar är det?Någon som har bilder på det?transmitterdosans nummer är:FCC ID: GQ43VT4TOch bilen är en Mustang 5.0 -95:a
December 23, 200519 yr comment_24367 Om du öppnar bakluckan och tar bort hb klädsel så hittar du ett styrdon, bredvid det finns det ett löst kontaktsycke med två kablar.Ta en kabel och brygga över, då ska bilen låsa och låsa upp, nu kan du programmera fjärrkontrollen.Mvh David
December 25, 200519 yr Author comment_24384 Jag har 2 kontaktstycken, och det ena var redan bryggad när jag tittade. Ska den vara det?När jag bryggade den andra kontakten hände ingenting.Tog ett kort på det.
December 25, 200519 yr comment_24392 Tycker att det ser konstigt ut på bilden, sitter det inget anti theft styrdon i hållaren på din bil?Bra att det löste sig.
December 25, 200519 yr Author comment_24394 Jag vet inte hur det ska se ut så jag vet inte, men dosan fungerar och larmet tutar på när jag trycker på "panic"-knappen.