pineman January 23, 2006 Report January 23, 2006 Sticker till San Diego Kalifornien USA på Torsdag för 10 härliga dagar med min fru. Ska bli skönt att slippa biltullar, snö, minus grader osv.Kolla bilar, lyssna på bra musik och dricka öl. Ja lite annat också så att frun blir glad..Jag har datorn med mig så jag är online "overthere"Ha det så syns vi snart igenKenneth Citera
Gäst January 23, 2006 Report January 23, 2006 Jag var där för 7 dagar sen och kan berätta att vädret är bra och Ni kan ha det så gott.30 grader i skuggan, hoppas det håller i sigmvh R Citera
micke.olsson cmc 1736 January 23, 2006 Report January 23, 2006 jag vill oxå åka !!!Min morsa bor där.Men vi firade jul nyss så resa är inte aktuelltHar du stora väskor med deg för eventuella uppgraderingar till nya bilen?Trevlig resa Micke Citera
micke.olsson cmc 1736 January 23, 2006 Report January 23, 2006 fan för datorer det blev dubbelt fast servern inte kunde hittasså jag ändrade liteännu en gång trevlig resa och njutmicke Citera
Recommended Posts