affe brandman February 11, 2006 Report February 11, 2006 Hej jag undrar hur man luftar servon när man bytt olja den gnisslar när jag svänger.eller har den gått sönder.är det någon speciell olja förutom vanlig sevoolja. har mustang en annan olja. affe brandman Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 13, 2006 Report February 13, 2006 Hej.Gnisslar är det möjligen servo remmen som slirar,lufta behöver du inte göra.Den brukar lufta sig själv genom att man har motorn i gång och vrider ratten fullt höger, vänster, du får givetviskolla med stickan på pumpen för att se när det är rättnivå.Automatlåds olja går alldeles utmärkt att ha i styrservon, det finns speciela styrsevo oljor,men de är mest avsedda för morderna bilar. Citera
affe brandman February 16, 2006 Author Report February 16, 2006 Det är inte remmen som gnisslar.Det liksom hugger med som att oljan inte kommer fram när jag svänger låter det inte annars Citera
Recommended Posts