Peter CMC771 April 18, 2006 Report April 18, 2006 Hej alla Mustangvänner.Nu äntligen har jag fått tagit min efterlängtade vår körning med mussen.Efter en lång & kall vinter har jag släppt ut Mussen på det första grönbetet.Vilken fröjd, lite vild i början men fick ordning på tyglarna efter en stund.Det visade sig att vinterns alla förbättringar vart över min förväntan bra.Har bytt en del framvagnsdetaljer mm, skall nu bara ställa in den rätt igen, tyckte att hjulen var lite Schellögda eller nåt, i alla fall kändes det lite bångligt i framvagnen.Jag hoppas att många kommer till kick off träffen i helgen (Globen i Sthlm), & sen får ni inte glömma VÅRPICKNIKEN vid Brostugan den 7 Maj.Jag Önskar alla nya som gamla Cmc medlemmar en trevlig start på säsongen, & hoppas att vi möts i sommar någon stans i vårt avlånga land.Jag tror jag kommer att ta mussen till Årsta på onsdag, om vädret tillåter.Hoppas fler tar med sig bilen, det är alltid lika spännande!Väl mötHej & hå lingontåPeter NybomCmc 771 Klubbvärd Mälardalen Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 18, 2006 Report April 18, 2006 Hej (Peter) Lingontå Du är inte ensam om att längta efter en strålande vårdag med sol o värme, undrar när värmen kommer. Tur att man har värme i Mustangen, själv har jaginte gjort ett dugg med min Mustang (framvagn). Framvagnen satt kvar där jag lämnade den i höstas,skämt o sido. Det skall bli roligt med ett nytt träffår är ganska nyfiken på vad andra gjort i vinter, kameran kommer att vara medoch noterinshäfftet också. En CMCs reporter letar efter offer att fylla Mälardalens hemsida och Mustangforum med. Citera
Recommended Posts