Jocce May 7, 2006 Report May 7, 2006 Ja, ville bara säga det, har vart ute och glidit lite både inne i stan och på lite andra vägar med Mustangen (2006:a) idag!Och kan säga att jag sett ett 20 eller 30-tal Porschar, ca 10 Ferraris, ett antal Bentleys och en hel del andra "ovanliga" bilar.Har dock endast sett 2 andra (förutom min) Mustanger, en 2005:a och en typ 60 eller 70 tals cab!Så våra bilar är defenetivt ovanliga /Jocce Citera
AJ May 7, 2006 Report May 7, 2006 Kan ha berott på att alla andra mussar va vid Brostugan idag Då hade du sett drygt 40 stycken ! Synd att du inte tog en sväng förbi, som mest var det 3st 05+ där. Citera
Jocce May 7, 2006 Author Report May 7, 2006 Kan ha berott på att alla andra mussar va vid Brostugan idag Då hade du sett drygt 40 stycken ! Synd att du inte tog en sväng förbi, som mest var det 3st 05+ där.Ah, just ja, det var idag!Skulle dragit dit om jag kommit ihåg det!Men generellt sett så ser man faktigst oftare de bilarna jag nämner än Mustangern, tycker det är coolt /Jocce Citera
Recommended Posts