Jump to content

GT 05 Handtag


Filipm

Recommended Posts

Tjenare alla här på forumet och tack för alla goda tips ni ger, har precis fått min GT Cab och är överlycklig. Men några små fel retar jag mej på rejält.

Handtagen på utsidan återfjädrar inte hela vägen, vilket i förlägningen förmodligen gör att vatten kan tränga in i dörrarna. (inget bra i sverige)

För att inte prata om när man skall tanka, in på stationen av med solglasögonen, 15 minuter senare när alla tror man tankat en Boing 747 ger man upp och går in och betalar för sina 30 liter man lyckats lura ner i tanken. Jag vet att detta är ett problem som har belysts tidigare men tycker inte jag har hittat något bra svar. Finns någon Bilverkstad som man kan lämna bilen till i Göteborgs området skulle jag vara tacksam för tips.

På bilen jag köpt sitter det extra monterade dim och backljus under bakskärmen ett montage jag personligen inte tycker ser ut som något proffs jobb utan mer hör hemma på en Beach buggy, finns det något smart sätt att få in funktionen i de lampor som faktiskt redan finns på bilen? För att inte prata om knappen för dimljuset den håller lägre kvalité en den som sitter i min 2 åriga dotters leksaksbil.

Skall sluta med att önskar alla här på forumet en riktigt lång sommar med mycket sol och värme så våra bilar trivs riktigt bra.

Link to comment
Share on other sites

Nytt tankrör med fungerande avluftning kan du köpa från exclusive cars. Dim och bakljus behövs inte i sverige, så dom kan du ta bort.

Lycka till

mvh,

Fredde

ps: testa att vända pumphandtaget upp och ner när du tankar.. vissa säger att det blir lättare då.

Link to comment
Share on other sites

Handtagen på utsidan återfjädrar inte hela vägen, vilket i förlägningen förmodligen gör att vatten kan tränga in i dörrarna. (inget bra i sverige)

Detta problem hade jag först på förarsidan, vilket verkstan fixade, och nu har det dykt upp på passagerarsidan, vilket jag tänkte fixa vid nästa "servicetillfälle".

Kan väl hålla med dig om dina "kvalitetsupplevelser" men jag tycker du ska jämföra Mustangen med tex Lada eller liknande, och vips så åker du i first super duper premium mf -class, halleluja :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...