May 27, 200618 yr comment_29203 Hej.Var ute och rastade mustangen lite i dag och stod vid ett stoppljus och satt och rörde mina fötter lite och kom under kopplingen så att den klickade upp.Har läst att det är någon form av autojustering för att den tar på annat ställe och känns lite annorlunda. Detta var med bilen igång, har för mig att jag läste att den skulle vara avstängd med 1:an i. Kan det ha skitit sig på någe vis nu?MvhMicke
May 28, 200618 yr comment_29208 Hej....mr_mikeTror inte detDet är nog bara en ren säkerhetsgrej från Ford att dom inte ska bli stämda eller så// Danne
May 29, 200618 yr comment_29255 Du kan vara helt lugn.... Du har bara justerat kopplingen - som man skall göra - enligt servicehandboken. Där står att man gör det var 3 månad eller så (?). Det är alltså en automatisk justering. Den dag det inte funkar så skall man byta vajern.Du kan vara helt lugn. Bara att ställa in sig i ledet - med en rätt justerad koppling. "På med hjälmen - och träna för ny lag....." ....jo det gäller cykel alltså - vi som rider kör med Stetson (coupé), Sombrero (cab.). Jepp - så är det.....