pineman May 28, 2006 Report May 28, 2006 Nu när jag sålt min -65:a cab till Jan-Eric så kan jag då överlåta min p-plats till nån annan intresserad. 450:-/mån i tryggt och säkert garage.Hör av er.Pineman 0708/95 00 90 Citera
pineman May 30, 2006 Author Report May 30, 2006 Jag har idag sagt upp platsen och betalt till och med juni ut om nån skulle vara intresserad att ta över...Det är köplats på detta garage så skynda i så fall.. Citera
mrv8 May 31, 2006 Report May 31, 2006 Blir lite nyfiken.Hur är det här garaget?Är det öppet ihop med andra bilar, eller är det ett ensamt garage med egna garage portar?Är det insyn i garaget eller kan man teoretiskt ha det som föråd m.mFår man mecka där?MvhMrV8 Citera
pineman May 31, 2006 Author Report May 31, 2006 Det är ett öppet garage med öppna platser, man står med många andra. Det är grind in till detta utrymme så att andra garagegäster inte kommer in till "min plats".Man får inte meka och utrymmet är väldigt litet emellan bilarna. Drt kostar 450:-/månad och man betalar kvartalsvis med tre månaders uppsägning.MVH Kenneth Razz Citera
pineman June 7, 2006 Author Report June 7, 2006 Är det garaget på Anderstorpsvägen?Jo, stämmer...Jag har garaget till augusti tydligen. Så vill nån ta över ring mig...Just nu på husvagns semester men lämna meddelande så hör jag av mig den 12/6 Citera
SvenT cmc728 June 8, 2006 Report June 8, 2006 Eftersom min bostadsrättsförening har sin ekonomiska förvaltning hos T&T och jag är kassör på densamma hade jag en månads uppsägningstid ;-) man får vara glad för det lilla här i livet.... //S Citera
Recommended Posts