Jocce December 27, 2006 Report December 27, 2006 Vad finns bakom mitt-panelen, alltså mellan de två mittersta luftutblåsen i Coupén?Hur får man bort den biten utan att skada nått?Finns den "täckbiten" (som även innehåller luftutblåsen) att köpa separat som del, ifall man skulle paja den i nått "expriment"?/Jocce Citera
grufman December 29, 2006 Report December 29, 2006 Vad finns bakom mitt-panelen, alltså mellan de två mittersta luftutblåsen i Coupén?Hur får man bort den biten utan att skada nått?Finns den "täckbiten" (som även innehåller luftutblåsen) att köpa separat som del, ifall man skulle paja den i nått "expriment"?/JocceDet är nog bara att dra den rakt ut vill jag minnas.Ja den finns. Citera
Jocce January 2, 2007 Author Report January 2, 2007 Dra rakt ut?Hur får jag fäste?/JocceVad finns bakom mitt-panelen, alltså mellan de två mittersta luftutblåsen i Coupén?Hur får man bort den biten utan att skada nått?Finns den "täckbiten" (som även innehåller luftutblåsen) att köpa separat som del, ifall man skulle paja den i nått "expriment"?/JocceDet är nog bara att dra den rakt ut vill jag minnas.Ja den finns. Citera
grufman January 2, 2007 Report January 2, 2007 Dra rakt ut?Hur får jag fäste?/JocceVad finns bakom mitt-panelen, alltså mellan de två mittersta luftutblåsen i Coupén?Hur får man bort den biten utan att skada nått?Finns den "täckbiten" (som även innehåller luftutblåsen) att köpa separat som del, ifall man skulle paja den i nått "expriment"?/JocceDet är nog bara att dra den rakt ut vill jag minnas.Ja den finns.Med händerna Citera
Jocce January 3, 2007 Author Report January 3, 2007 Hm, pratar vi om samma "del" nu?Finns ingen plats för o få in fingrar osv mellan där...skall ta en bild nån dag när jag kommer ihåg så vi talar om samma sak.../JocceDra rakt ut?Hur får jag fäste?/JocceVad finns bakom mitt-panelen, alltså mellan de två mittersta luftutblåsen i Coupén?Hur får man bort den biten utan att skada nått?Finns den "täckbiten" (som även innehåller luftutblåsen) att köpa separat som del, ifall man skulle paja den i nått "expriment"?/JocceDet är nog bara att dra den rakt ut vill jag minnas.Ja den finns.Med händerna Citera
Recommended Posts