ESO553 September 4, 2003 Report September 4, 2003 Det är så att jag har en 351 Cleveland som jag vill ha renoverad och balanserad.Så jag undrar om det är någon som vet något ställe som är bra och framförallt vet vad dom gör. Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 11, 2003 Report September 11, 2003 Hej.Annledningen till att ingen kan svara är att vi intevet var i landet du bor.Du kanske vill ha hjälp i din närhet. :wink: Citera
ESO553 September 14, 2003 Author Report September 14, 2003 Jag bor i Mellbystrand som ligger 2 mil söder om HalmstadVar firman ligger känns ju mindre viktigt för det är ju bara att köra eller skicka det på pall.Så därför undrar jag om det är någon som har borrat eller balanserat sin motor nyligen och blivit nöjd med att firman var seriösa och duktiga och så Citera
Martin CMC1324 September 15, 2003 Report September 15, 2003 MMR i Malmö gör motorrenoveringar och balanseringar. Citera
joppe CMC 209 September 23, 2003 Report September 23, 2003 Om du kan skicka motorn . Så rekomenderar jag dig att snacka med Micke Handmark MH motor i Jämtland 063-357 08 Har mkt bra erfarenhet av ford motorer , och ligger bra i kurs på jobbet . byggde motorn som sitter i min mach 1 går som en kanonkula . Han kör själv racing med sin egna HT -65 Hälsn John . Citera
Recommended Posts