Stig February 4, 2007 Report February 4, 2007 Här kommer lite bilder på min bil som jag har totalrenoverat. När jag köpte den så var det en riktig skorv. Allt var dåligt på den: Rost överallt.inredning möglig och utsliten, fel motor (289) växellådan gick inte tvåan in. Så det var bara att riva ner hela bilen och då menar jag hela bilen.Nu är allt rostlagat med ny plåt i golv, nya bakskärmar osv.Ny framvagn, alla stag, bärarmar fjädrar krängningshämmare osvNy motor, ny kylare osvVäxellådan totalrenoverad, bakaxeln ny diff ny utväxlingNya bromsar runt omNy inredning och ny lackNya fälgar och däckBilderna kommer lite i oordning som ni ser. Det är den blå som är slutresultatet!!!Försökte att behålla orginalstuket så mycket som möjligt men ändå lite som jag själv ville ha den.Tycker det blev en bra kompromiss.Hälsning Stig Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 4, 2007 Report February 4, 2007 Hej Stig.Jag har följt din Mustang ett tag, du har verkligen lyckatsge tillbaka rätt känsla för den kaross typen, mycket snyggoch väljobbat, för att inte nämna dit färgval, SNYGGT. Citera
Recommended Posts