marie May 20, 2007 Report May 20, 2007 Hej på er!Ville bara presentera mej, hittade ingen speciell avd där man kunde göra det, hoppas jag inte missat det!Jag är marie, 39 år.Har ingen mustang, dock gillar jag dom skarpt,, är det ok att vara med då?Jag kanske kan lära mej en hel del fr er.Jag var med gubben på crusing i Lindesberg igår, och jag har blivit förälskad i Mustang Inte bara för att jag var där igår, utan vi har vart på crusingen varje år nu i ett antal år.Nu har jag fått för mej att jag vill ha en mustang, ja jag kan nästan sälja hojen för att kunna få köpa en Lyckos ni andra som har egna Mustanger./marie Citera
429SCJ-R May 20, 2007 Report May 20, 2007 Hej och välkommen.Inget krav på att äga en mustang, däremot intresse då forumet handlar om mustanger.En liten varning, det är mycket lätt att fastna i mustangträsket Var beredd på det värsta, hojen kan försvinna i ett nafs. Citera
ThomasFB May 20, 2007 Report May 20, 2007 HaHa, kombinera är på modet. Både Hoj och Mustang Och Plymouth och Dodge Snart blir man väl ställd under förmyndarskap. Citera
Janne Holm CMC1740 May 20, 2007 Report May 20, 2007 Hej på er!Ville bara presentera mej, hittade ingen speciell avd där man kunde göra det, hoppas jag inte missat det!Jag är marie, 39 år.Har ingen mustang, dock gillar jag dom skarpt,, är det ok att vara med då?Jag kanske kan lära mej en hel del fr er.Jag var med gubben på crusing i Lindesberg igår, och jag har blivit förälskad i Mustang Inte bara för att jag var där igår, utan vi har vart på crusingen varje år nu i ett antal år.Nu har jag fått för mej att jag vill ha en mustang, ja jag kan nästan sälja hojen för att kunna få köpa en Lyckos ni andra som har egna Mustanger./marieHärligt Marie Kul med inlägg från vackra flickor Det vill vi grabbar ha mera avVad beträffar hojjen så som någon annan sa man kan jukanske rida på två Ponnytouren (29 Juli) kommer att "övernatta" i Lindesberg så då får duförhoppningsvis lite att lägga ögonen på Citera
marie May 20, 2007 Author Report May 20, 2007 Hej och välkommen.Inget krav på att äga en mustang, däremot intresse då forumet handlar om mustanger.En liten varning, det är mycket lätt att fastna i mustangträsket Var beredd på det värsta, hojen kan försvinna i ett nafs.Jo kan tro min hoj ligger risigt till.Vi har setat och tittat på blocket, å hör å häpna men jag sa jag kunde sälja min"kära" hoj /marie Citera
marie May 20, 2007 Author Report May 20, 2007 HaHa, kombinera är på modet. Både Hoj och Mustang Jo kunde jag det så skulle jag ng det, men dom är inte billiga dom här ögonstenarna man så kärna vill ha /marie Citera
marie May 20, 2007 Author Report May 20, 2007 Hej på er!Ville bara presentera mej, hittade ingen speciell avd där man kunde göra det, hoppas jag inte missat det!Jag är marie, 39 år.Har ingen mustang, dock gillar jag dom skarpt,, är det ok att vara med då?Jag kanske kan lära mej en hel del fr er.Jag var med gubben på crusing i Lindesberg igår, och jag har blivit förälskad i Mustang Inte bara för att jag var där igår, utan vi har vart på crusingen varje år nu i ett antal år.Nu har jag fått för mej att jag vill ha en mustang, ja jag kan nästan sälja hojen för att kunna få köpa en Lyckos ni andra som har egna Mustanger./marieHärligt Marie Kul med inlägg från vackra flickor Det vill vi grabbar ha mera avVad beträffar hojjen så som någon annan sa man kan jukanske rida på två Ponnytouren (29 Juli) kommer att "övernatta" i Lindesberg så då får duförhoppningsvis lite att lägga ögonen påPonnytouren vad är det för ngt?Det har jag aldrig hört?Är det i Lindesberg?/marie Citera
Grabber Yellow -67 May 20, 2007 Report May 20, 2007 Hej marie här är en musse som sööker nytt hem. snart färdig för leverans... 90000:- nybes. Citera
Janne Holm CMC1740 May 21, 2007 Report May 21, 2007 Lite om ponnytourenhttp://www.mustangclubsweden.com/Info/Kommer förmodligen bli grymt mycket bilar i kortegen Citera
marie May 21, 2007 Author Report May 21, 2007 Hej marie här är en musse som sööker nytt hem. snart färdig för leverans... 90000:- nybes.Ja den var tjusig Finns så många färger, svart skulle jag gärna vilja ha.Men inte säkert man hittar just det.Finns ju en del olika sorter/årsmodeller oxå!Jag är helt ny på detta.Tur gubben är intresserad /marie Citera
marie May 21, 2007 Author Report May 21, 2007 Lite om ponnytourenhttp://www.mustangclubsweden.com/Info/Kommer förmodligen bli grymt mycket bilar i kortegen Vet du om det kommer massa bilar till Lindesberg då?Det var övernattning i stan då eller?Då måste jag ut på stan i så fall /marie Citera
Janne Holm CMC1740 May 21, 2007 Report May 21, 2007 Lite om ponnytourenhttp://www.mustangclubsweden.com/Info/Kommer förmodligen bli grymt mycket bilar i kortegen Vet du om det kommer massa bilar till Lindesberg då?Det var övernattning i stan då eller?Då måste jag ut på stan i så fall /marieEfter den 31maj då anmälningstiden löper utså vet man på ett ungefär hur mycket bilar som kommeratt vara i Lindesbergstrakten på Söndagen Citera
Recommended Posts