Lars Oscarsson cmc383 October 14, 2007 Report October 14, 2007 Kan vara bra att få hjälp billigt ibland. Många vet att det kan vara svårt att klä om stolarom man inte gjort detta tidigare. Jag har gjort det ett antal gånger åt ett flertal Mustangägare av 65-73, du behöver bara skaffa klädsel o hoggrings och en eventuell ny stoppningresten gör jag. Ring eller skicka mail om du vill ha hjälp, kan garantera att du blir glatt överraskad. Citera
elwaro815 October 13, 2012 Report October 13, 2012 Kan vara bra att få hjälp billigt ibland. Många vet att det kan vara svårt att klä om stolarom man inte gjort detta tidigare. Jag har gjort det ett antal gånger åt ett flertal Mustangägare av 65-73, du behöver bara skaffa klädsel o hoggrings och en eventuell ny stoppningresten gör jag. Ring eller skicka mail om du vill ha hjälp, kan garantera att du blir glatt överraskad. Hei, tar du fortsatt på deg oppdrag med å kle om stoler til Mustang? Citera
Recommended Posts