November 12, 200717 yr comment_45410 Hej alla Musse ägare har i dagarna blivit ägare till en Mustang 05:a har nu lite funderingar. Var skaffar jag en Svensk Manual?? Finns det några bra sidor på tillbehör o. dy.Pelle Bäck
November 12, 200717 yr comment_45412 Tjena Pelle.Grattis till bilen, även jag blev nyligen ägare till en GT -05.När det gäller tillbehör så är mitt förslag ebay.com , beställ direkt från USA, jag har redan beställt massor av leksaker...Halva priset och snabbare leveranser än de Svenska firmorna!
November 12, 200717 yr comment_45413 jag beställde hem en handboks manual om mustang 2005. lika stor som en bibel om inte större står nästan allt om bilen i den boken
November 12, 200717 yr comment_45420 Hej alla Musse ägare har i dagarna blivit ägare till en Mustang 05:a har nu lite funderingar. Var skaffar jag en Svensk Manual?? Finns det några bra sidor på tillbehör o. dy.Pelle BäckFinns massor med sidor !! t ex:www.fordracingparts.comwww.summitracing.comwww.mustangsunlimited.comwww.steeda.comoch så vidare. Googla så hittar du vansinnigt mycket prylar. Däremot så är det inte alltid säkert att det blir så mycket billigare när frakt och moms har gjort sitt !!Har beställt t ex fälgar och däck från mustangsunlimited, beställde en Fredag och hade grejerna hemma vid dörren på Måndag ! Det är svårslaget !! Men hade jag tagit hem grejorna via svensk importör hade priset varit ungefär detsamma men leveransen tagit 2 månader. Så beställ i tid ! Kan va en viss trygghet att ta via en leverantör om det blir fel !