December 16, 200321 yr comment_3226 Nu är snart julen framför dörren och då vill jag bara passa på att sägaGod Jul & Gott nytt år!!!Ser fram emot en härlig vår att glida runt med mustangen och känna av vårkännslorna!MVHMartin
December 16, 200321 yr comment_3227 tjena martin, god (h)jul på dig oxå, hur e det med dig? o bilen..allt bra hoppas jag,ha det gött Mattias
December 16, 200321 yr comment_3233 God Jul och Gott Nytt År på er alla Mussevänner. Nu går jag ut i garaget och tittar till min skönhet. Kul att man kommit upp på galleriet äntligen så att alla kan skåda.MVH Kenneth Sundman Åkersberga
December 17, 200321 yr Author comment_3241 tjena martin, god (h)jul på dig oxå, hur e det med dig? o bilen..allt bra hoppas jag,ha det gött MattiasTja!jodå! bilen står på pall.. plockat av kofångaren för lackering. Det blev superbra!! Annars har vi blivigt 1 ny i Ystad, jag hjälpte en go vän att ta hem en nätsan likadan mustang som jag har fast med vit inredning och sufflett.MVHMartin