Jump to content

Lite små fix på Mussen!!


Micke Jarhl

Recommended Posts

bytade brytare, fördelarlock,rotor+ tändkablar,justerade tändningen till 9grader på tomgång kanske en aning hög men det funkar inga tendenser till själv tändningar,,ja jäkla va pigg gamla bettan blev känns som om minst 50hk till vaknade till liv :-- sånt e kul.. lätt starta åxo då känner man sig rätt nöjd kan jag säga bara bromsarna vill komma med tillbehör sen jäkla har man en kanon bil köra med i sommar :D ..och till nästa år kan jag säga då ska jag vara medlem och åka runt på olika Mustang träffar lära känna lite folk med samma hobbie :D

Link to comment
Share on other sites

bytade brytare, fördelarlock,rotor+ tändkablar,justerade tändningen till 9grader på tomgång kanske en aning hög men det funkar inga tendenser till själv tändningar,,ja jäkla va pigg gamla bettan blev känns som om minst 50hk till vaknade till liv :-- sånt e kul.. lätt starta åxo då känner man sig rätt nöjd kan jag säga bara bromsarna vill komma med tillbehör sen jäkla har man en kanon bil köra med i sommar :D ..och till nästa år kan jag säga då ska jag vara medlem och åka runt på olika Mustang träffar lära känna lite folk med samma hobbie :D

Grattis, :D Små medel kan gör mycket!

Har du några bilder på bilen? Det är ju som sagt, en ganska ovanlig modell.

Vi vill gärna se lite bilder.:D

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

bytade brytare, fördelarlock,rotor+ tändkablar,justerade tändningen till 9grader på tomgång kanske en aning hög men det funkar inga tendenser till själv tändningar,,ja jäkla va pigg gamla bettan blev känns som om minst 50hk till vaknade till liv :-- sånt e kul.. lätt starta åxo då känner man sig rätt nöjd kan jag säga bara bromsarna vill komma med tillbehör sen jäkla har man en kanon bil köra med i sommar :D ..och till nästa år kan jag säga då ska jag vara medlem och åka runt på olika Mustang träffar lära känna lite folk med samma hobbie :D

Grattis, :D Små medel kan gör mycket!

Har du några bilder på bilen? Det är ju som sagt, en ganska ovanlig modell.

Vi vill gärna se lite bilder.:D

Mvh.

http://s182.photobucket.com/albums/x43/Petenia/ där finns lite bilder på pärlan +på min förra som jag bytade bort för mussen denna är mycket coolare bil Im in love!!

Link to comment
Share on other sites

SÅ djäkla fin!

Tack Tomas! Mailade Magnus ang bilträffar framöver får jag bilen klar så kommer jag troligen är dock lite osäker iår om jag får den klar vill ha den i trafiksäkert skick iaf

Link to comment
Share on other sites

Jag håller med övriga här. Mycket fin bil verkligen. Den får du vara rädd om för dessa vagnar är som sagt ovanliga, Micke. ;)

Hej Robban! Jodå jag ska vårda den som ett barn :D har redan 2 kottar så jag vet hur man gör :-- skämt åsido,en del slit detaljer som jag ska byta ut uppgradera en aning,,behåller Orginal grejorna naturligvis för en ev, köpare i framtiden. Men vill göra den lite mer kör bar med bättre bromsar framför allt gillar jag inte trummor utan servo.. sen har den ett litet rallystuck som jag ska kolla upp..även hjullager .hjälp styrarmens bussningar är dåliga tror där var något mer där framme som där var mer än nådigt glapp i så det ska åtgärdas nu i sommar..men bilarna är ju lättmeckade oftast så det ska nog lösa sig hoppas jag :D

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...