Umeå August 18, 2008 Report August 18, 2008 Hej. Har en shaker 500 i mussen, nu börjar den att krångla. Den startar men det kommer inget ljud, händer inget, alla knappar och ljudkontrollen fungerar inte sen går den inte att stänga av. Håller man in avstängningen länge så reagerar den. Har nån av er erfarenhet av detta? Vad kan det vara för fel? Citera
Lumek August 18, 2008 Report August 18, 2008 Hej. Har en shaker 500 i mussen, nu börjar den att krångla. Den startar men det kommer inget ljud, händer inget, alla knappar och ljudkontrollen fungerar inte sen går den inte att stänga av. Håller man in avstängningen länge så reagerar den. Har nån av er erfarenhet av detta? Vad kan det vara för fel?står den och tuggar och det står initilizing som sedan går över till cd error?så gjorde min och det var en skiva som fastnat, mekade ur den lite "fint" och trodde att allt var frid och fröjd men den gjorde lika dant efter tag så nu andvänder jag den som enkel cd och det funkar fint, tydligen bara skit växlare de där. Citera
Lumek August 18, 2008 Report August 18, 2008 Hej. Har en shaker 500 i mussen, nu börjar den att krångla. Den startar men det kommer inget ljud, händer inget, alla knappar och ljudkontrollen fungerar inte sen går den inte att stänga av. Håller man in avstängningen länge så reagerar den. Har nån av er erfarenhet av detta? Vad kan det vara för fel?står den och tuggar och det står initilizing som sedan går över till cd error?så gjorde min och det var en skiva som fastnat, mekade ur den lite "fint" och trodde att allt var frid och fröjd men den gjorde lika dant efter tag så nu andvänder jag den som enkel cd och det funkar fint, tydligen bara skit växlare de där. Citera
Henrik77 August 18, 2008 Report August 18, 2008 Har du har kollat säkringen till förstärkaren? Citera
Umeå August 18, 2008 Author Report August 18, 2008 Hej. Har en shaker 500 i mussen, nu börjar den att krångla. Den startar men det kommer inget ljud, händer inget, alla knappar och ljudkontrollen fungerar inte sen går den inte att stänga av. Håller man in avstängningen länge så reagerar den. Har nån av er erfarenhet av detta? Vad kan det vara för fel?står den och tuggar och det står initilizing som sedan går över till cd error?så gjorde min och det var en skiva som fastnat, mekade ur den lite "fint" och trodde att allt var frid och fröjd men den gjorde lika dant efter tag så nu andvänder jag den som enkel cd och det funkar fint, tydligen bara skit växlare de där.Tack för tipset, ska ut och kolla om det är det som händer med spelaren. Citera
Umeå August 18, 2008 Author Report August 18, 2008 Hej. Har en shaker 500 i mussen, nu börjar den att krångla. Den startar men det kommer inget ljud, händer inget, alla knappar och ljudkontrollen fungerar inte sen går den inte att stänga av. Håller man in avstängningen länge så reagerar den. Har nån av er erfarenhet av detta? Vad kan det vara för fel?står den och tuggar och det står initilizing som sedan går över till cd error?så gjorde min och det var en skiva som fastnat, mekade ur den lite "fint" och trodde att allt var frid och fröjd men den gjorde lika dant efter tag så nu andvänder jag den som enkel cd och det funkar fint, tydligen bara skit växlare de där.Tack för tipset, ska ut och kolla om det är det som händer med spelaren.[/quote:1wak7t67]NU fungerar spelaren bra, kör bara en skiva i taget och ljuv musik kimmer ut i högtalarna Men höra motorljudet är ljuvare att höra på Citera
Recommended Posts