Blackstang August 22, 2008 Report August 22, 2008 Funderar på en funktion på min 94 GT cab om det är rätt eller inte. När jag vrider instrumentbelysningen till "klickläget" så tänds innerbelysningen (map lights på spegeln) även fast dörrarna är stängda.. Ska det vara så eller är det något fel, exempelvis dörrbrytare? Hur fungerar på det på era bilar? Strömbrytarna är i "av-läge". Citera
1096 August 22, 2008 Report August 22, 2008 Det är säkert helt riktigt... Samma på min 93a... och även på 67an om man vrider dimmer/lyseknappen till "klicket".... Citera
frasse August 23, 2008 Report August 23, 2008 En funktion som har funnits med sedan tidernas begynnelse /frasse Citera
Blackstang August 23, 2008 Author Report August 23, 2008 Där ser man , har haft bilen i flera år men inte noterat detta LOL. Fick lite panik när jag inte kunde stänga av innerbelysningen, fick sätta knapparna i något slags dödläge. Står heller inte något om detta i instruktionsboken. Tack för hjälpen. Citera
frasse August 23, 2008 Report August 23, 2008 På s. 125 i 95:ans owners manual finns detta beskrivet /frasse Citera
Recommended Posts