Janne Holm CMC1740 August 26, 2008 Report August 26, 2008 kan inte låta bli att berätta om dagenGick ut och kolla på havreåkern som ligger precis vid min tomtkommer fram till diket. Där ser jag att något onstigt ligger som bonden plöjt upp från åkern ijämte.En GRANAT Ringde polisen de kom på två röda och hängna in området och ringde militären för de våga inte pilla på den efter en timma kom två vapenexperter vi gick ut och de skrämde nästan skiten ur mig, de tog upp den och behandlade den med en kniv och skrattade. den hade varit skarp en gång men drivladdningen var borta och de sa att den var ofarlig Citera
Janne Holm CMC1740 August 26, 2008 Author Report August 26, 2008 Så här står det i lokala tidningenplötsligt blev man bonde och mitt hus ligger ca 20m från där jag hittade granaten http://www.corren.se/archive/2008/8/26/ ... 9s3g6g.xml Citera
Lars Oscarsson cmc383 August 26, 2008 Report August 26, 2008 Hej.Visst känns det lite kul att vara någon annan person ibland. Citera
amberman August 26, 2008 Report August 26, 2008 Erkänn... du plöjde med MUSTANGEN eller..Amberman Citera
Tomas Stein CMC 1966 August 26, 2008 Report August 26, 2008 Ja du Janne, att du bor på landet det vet vi men att du är bonde det var något nytt .Det är konstigt att nästan allt händer dig Men så är det med vissa människor, det är nog bäst att du lägger till " bonde " i profilen på forumet // Tomas Citera
Pelle cmc 375 August 26, 2008 Report August 26, 2008 Jodå Journalisterna kan få till det. Här är jag och min bälteslösa 65a med i en artikel som tycker vi är duktiga att använda bälten!http://www.jnytt.se:80/Read__8765.aspx Citera
Janne Holm CMC1740 August 26, 2008 Author Report August 26, 2008 Erkänn... du plöjde med MUSTANGEN eller..Amberman Förstod att du skulle vara med och svara här Jag fick besök av två mycket trevliga poliseren kvinnlig och en manlig, bägge hade självklart skyddsvästar på sigDen manliga tänkte man inte så mycket på, men den kvinnliga som varriktigt söt dessutom såg det konstigt ut med skyddsvästen borde maninte ta fram en skyddsväst som passar bättre på de kvinnliga formerna Citera
Tomas Stein CMC 1966 August 26, 2008 Report August 26, 2008 Den var bra Pelle, hittade dom ingen bild som passade till artikeln eller vet dom om att du bor i närheten // Tomas Citera
1096 August 26, 2008 Report August 26, 2008 De där funkar fint som bokstöd i bokhyllan eller nåt... står en här hos mig men säg inget till nån.... Finns ju gott om sånna på övningsfält och dylikt samt att man brukar hitta dom på div marknader eller loppisar.... Och bör givetvis betraktas som skarpa tills man vet... Citera
Janne Holm CMC1740 August 26, 2008 Author Report August 26, 2008 De där funkar fint som bokstöd i bokhyllan eller nåt... står en här hos mig men säg inget till nån.... Finns ju gott om sånna på övningsfält och dylikt samt att man brukar hitta dom på div marknader eller loppisar.... Och bör givetvis betraktas som skarpa tills man vet...Det här är faktiskt den andra jag hittar bor ca 1km från övningsfältethär i Linköping den förra hittade jag en påskafton för ca 7-8 år sedandet var lite konstigt att ringa polisen på påskafton att jag hittat en "smällare"då ringde de tillbaks för att kolla att det inte var ett skämtpilla på sådant man inte är säker på är nog ingen god ide Citera
Tobias CMC1505 August 27, 2008 Report August 27, 2008 Haha, vad du ställer till det. Som vanligt. Citera
Janne Holm CMC1740 August 28, 2008 Author Report August 28, 2008 Så här står det i lokala tidningenplötsligt blev man bonde och mitt hus ligger ca 20m från där jag hittade granaten http://www.corren.se/archive/2008/8/26/ ... 9s3g6g.xmlMåste ge Corren en eloge.I dagens papperstidning gjorde de en rättelse efter att jag inte kunde låta bli att maila dem om hur det var i själva verket Citera
awikst August 28, 2008 Report August 28, 2008 Se nu till att söka EU-Bidrag för mark i träda!!!!(Icke brukbar mark och korna har dött, mjölkmaskinen gått i stå.."Chicksen har smitit"...Tack för sällskapet på Powertouren!//Anders Citera
Recommended Posts