September 24, 200816 yr comment_61733 Nu märker man av en massa saker som man inte kunde läsa om någonstans, tror jag iaf (gjorde några sökningar)...Iaf, när jag låser upp bilen med dosan så larmet stängs av och förardörren låses upp. Varför låses inte passagerasidan upp? jag måste trycka på "lås upp" knappen på förardörren eller öppna dörren manuellt från insidan för att någon annan ska kunna hoppa in i bilen.Känns ju lite sådär jobbigt/dåligt? är det normalt, känns ju lite konstigt då det ska vara "central"-lås på bilen (standard).
September 24, 200816 yr comment_61735 Du måste trycka två ggr på knappen på dosan. Första gången låser du upp förardörrer, andra trycket låser också upp passargerardörren.
September 24, 200816 yr Author comment_61737 ahh, tack som fan, varför kunde inte det nämnas i deras cd-manual, hade ju varit trevlig information att få
September 24, 200816 yr comment_61738 ahh, tack som fan, varför kunde inte det nämnas i deras cd-manual, hade ju varit trevlig information att få forumet måste ju få finnas också ;-)
September 25, 200816 yr comment_61748 Det är ur säkerhets synpunkt som dom har så, tror alla bilar i USA har den funktionen. Ingen annan skall kunna hoppa in i bilen förutom du om du t ex är själv vid bilen. Bra grej tycker jag.Tryck på den röda knappen, speciellt en fredag klockan 16.00 utanför systembolaget så får du se vad som händer. Hahahahaha