Janne Holm CMC1740 October 28, 2008 Report October 28, 2008 Måste ge ett tips om ett annat trevligt forum köpte en temporär bil åt stordottern som behövde en då deras ordinarie lades på sidan i diketNo coments!I alla fal köpte jag en Ford Scorpio för 2000kr med lite småfel på som jag greja för 160kr så de hade något så länge till deras ordinarie bil grejadesnu är den ordinarie bilen grejad så nu tänkte jag ge bort den till en dotters kompis men då strulade den med gången så då hittade jag detta forum kolla gärna in min tråd jag starta igår http://fmcs.mer.nu/forum/showthread.php?t=53656redan 14 svar och över 100 visningar Citera
pineman October 29, 2008 Report October 29, 2008 Dom verkar ju kunna det mesta där o trevliga var dom också....Lycka till med "Skorpan" Citera
bullitt427 October 29, 2008 Report October 29, 2008 Håller med om att det är ett bra forum. Har varit inne på det i några år, då jag även äger en sierra cosworth 4x4. Har fått bra hjälp och svar på frågor där. Citera
Recommended Posts