arilau cmc1680 December 14, 2008 Report December 14, 2008 hei jag är medlem och skulle sitta fint ha en klistermärke på vardagsbilen att man är med i klubben kanske går att köpä? ari Citera
arilau cmc1680 December 16, 2008 Author Report December 16, 2008 hei jag är medlem och skulle sitta fint ha en klistermärke på vardagsbilen att man är med i klubben kanske går att köpä? ari ingen som vet? Citera
Tomas Stein CMC 1966 December 16, 2008 Report December 16, 2008 Hej !Fick du inga Club klistermärken när du blev medlem i klubben ?Gå in på din regions sida och slå en pling till den som är regionansvarig det finns säkert någon som har i din region.// Tomas Stein Citera
Peter CMC771 December 18, 2008 Report December 18, 2008 hei jag är medlem och skulle sitta fint ha en klistermärke på vardagsbilen att man är med i klubben kanske går att köpä? ariNi som kommer till Vega Baren i Sthlm kan fråga mig om klistermärke.Jag har ett begränsat antal.Cmc Mälardalen syd har träff på Vega Baren i Hanigen året runtOnsdagar from ca: 18:00.Mvh: Peter Nybom Citera
Recommended Posts