December 14, 200816 yr comment_65428 hei jag är medlem och skulle sitta fint ha en klistermärke på vardagsbilen att man är med i klubben kanske går att köpä? ari
December 16, 200816 yr Author comment_65483 hei jag är medlem och skulle sitta fint ha en klistermärke på vardagsbilen att man är med i klubben kanske går att köpä? ari ingen som vet?
December 16, 200816 yr comment_65484 Hej !Fick du inga Club klistermärken när du blev medlem i klubben ?Gå in på din regions sida och slå en pling till den som är regionansvarig det finns säkert någon som har i din region.// Tomas Stein
December 18, 200816 yr comment_65542 hei jag är medlem och skulle sitta fint ha en klistermärke på vardagsbilen att man är med i klubben kanske går att köpä? ariNi som kommer till Vega Baren i Sthlm kan fråga mig om klistermärke.Jag har ett begränsat antal.Cmc Mälardalen syd har träff på Vega Baren i Hanigen året runtOnsdagar from ca: 18:00.Mvh: Peter Nybom