frasse February 7, 2009 Report February 7, 2009 Förmodligen fler än jag som är hängivna Bruce "the Boss" Springsteen.Hans senaste platta "Working on a dream" innehåller följande textrad på första spåret:"At 25 a Mustang Pony he did stealAnd he rode her' round and'round on heavens wheelfather Jesus I'm an outlaw, killer and a thiefAnd slow down only to sow my griefI'm outlaw Pete, I'm outlaw Petecan you here me"... Bossen har gjort det igen!!!Plattan rekommenderas varmtRegards/frasse Citera
pools February 8, 2009 Report February 8, 2009 Har inte en enda låt med "sprängstenen" på min dator. (Som innehåller c:a 10 000 låtar)Om han bara inte lät så djävla skitnödig då han sjunger. Ungefär som MikaelBolton. Som jag har flera låtar av, faktiskt.Nu sticker jag ut hakan, det vet jag, men jag gillar inte Bruce!Mvh. Citera
Tobias CMC1505 February 8, 2009 Report February 8, 2009 Har inte en enda låt med "sprängstenen" på min dator. (Som innehåller c:a 10 000 låtar)*Host* Du har väl inte 10.000 låtar på Datorn ändå? Vad skulle polisen säga om det? Citera
pools February 8, 2009 Report February 8, 2009 Oh.. oh, djävlar, tänkte inte på det, fingrarna slant, jag menade 100 låtar,från mitt eget CD-arkiv. Citera
frasse February 8, 2009 Author Report February 8, 2009 Eftersom det blev rätt mycket OT här så delade jag på tråden så Tobias får sin egen tråd på http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... hp?t=17140med vänliga hälsningar/frasse Citera
frasse February 8, 2009 Author Report February 8, 2009 Nu sticker jag ut hakan, det vet jag, men jag gillar inte Bruce!Mvh.Ja, man får ju tycka vad man vill. Men jag tyckte bara det var kul att det fortfarande skrivs låtar med mer eller mindre kärleksförklaringar till den bil som vi i CMC valt att köra /frasse Citera
pools February 8, 2009 Report February 8, 2009 Nu sticker jag ut hakan, det vet jag, men jag gillar inte Bruce!Mvh.Ja, man får ju tycka vad man vill. Men jag tyckte bara det var kul att det fortfarande skrivs låtar med mer eller mindre kärleksförklaringar till den bil som vi i CMC valt att köra /frasseSjälvklart! Skitkul att det skrivs om "våra bilar" Vi ses på årsmötet, Frasse,så kan vi fortsätta fajtas om ditt och datt! Som vi gjorde förra gången! Citera
Recommended Posts