Jump to content

6632 Tungdragarn


Recommended Posts

On 2018-02-01 at 06:36, 66musse said:

Välkommen 😎

snygg pärla du har👍 Nyinköpt eller haft den länge?

Mvh Mattias

hej

köpte den i sommaren 17, det är en kanonfin bil renoverad från grunden, ska fixa lite småsaker i vinter så kommer den att vara kanon till sommaren. jag gjorde en sak första gången i mitt liv i helgen! tvättade bilens underrede /

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

👍👍 underredestvätt ger plus poäng 👍

själv har jag rensat hela underredet på min med roterande stålborste, nytt karosserikitt i skarvar och behandlat med nytt med rostskydd. Jag åker ganska mycket när det är säsong så ja vill veta att det är skyddat underifrån. Fick ihop skapliga 512 mil säsongen 2017 som ja tycker är rätt bra. 😎 kunde ha blivit lite till men ja råkade ut för lite strul... 😕

ha det gött, vi kanske ses på vägen i Sommar.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Nä du behöver inte ta loss skärmen normalt sett, men om den oxå är feljusterad så måste den lossas.

men annars är det bra om man är 2 när man justerar. Sätt maskeringstejp på skärmkanten och dörrkanten så du inte river i lacken om dörren hamnar fel.

annars är det bara att lossa skruvarna som sitter i stolpen och pröva lyfta dörren och fästa en uppe och en nere för att kolla tills du är nöjd., sedan göra lika på de gångjärnen i dörren,där har du även vridjusteringen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...