Darne March 15, 2009 Report March 15, 2009 Hej!Funderar på ett projekt som ni där ute kanske kan hjälpa mej med Jag har en Kawasaki 300cc fyrhjuling som jag funderar på att försöka montera luftfjädring på? Jag är rullstolsburen sen många år tillbaka. Armar och axlar börjar ge sig efter all förflyttning och det börjar bli lite besvärligt att ta sig upp på fyrhjulingen Skulle vilja ha tag på en luftfjädring för lättare fordon (vet ej om finnes) så man kan sänka ner maskinen helt för att lättare kunna ta sig på.Vet heller inte om det i så fall är tekniskt möjligt Men man vet ju inte förns man provat Darne Citera
crillzorg March 15, 2009 Report March 15, 2009 allt går om man bara vill men ska hålla utkik om ja stöter på något så ska ja självklart höra av mig.men vet inte så här på rak hand om de finns ännu... men de återstår att se. Citera
Bosse N March 15, 2009 Report March 15, 2009 Ett tips Darne!Kontakta Björn Sjöö: http://www.jebs.se/?p=valkommen(Björn också åker Mustang och är medlem i CMC).Han kanske kan fixa något?/Bosse Citera
Darne March 17, 2009 Author Report March 17, 2009 Tack för tipset Bosse! Skall kontakta Björn och se vad han kan erbjuda. Darne Citera
Recommended Posts