Jump to content

Något företag som fixar hem beställningar från E-bay ?


elboy cmc 388

Recommended Posts

Kontakta Eskil på http://www.mustangdelar.se/ det har jag gjort och nu är grejorna på G hem över vattnet. :--:--

Det tar lite tid men den som väntar på något gott...................

billig frakt och ofta så kan man få frakten betald på e-bay jag har köpt en hel del där på det sistone små grejor tar men med posten och stora in i containern :lol::lol:

Lycka till med köpen :roll:

Link to comment
Share on other sites

Funderar på att ta hem en låda http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-01-0 ... 240%3A1318

Men hur har ni löst det med betalningen då? Det är ju i alla fall en del pengar som den kostar. Skulle vara smidigt om man typ hitta något att köpa och kunde vända sig till ett företag som tog hem den men ett vist % på slag och man betalade hela kostnaden till det företaget. Man vet ju inte om den saken man beställer någon gång lämnar säljaren fast pengarna försvinner från visa kortet. :idea:

Link to comment
Share on other sites

Men hur har ni löst det med betalningen då? Det är ju i alla fall en del pengar som den kostar. Skulle vara smidigt om man typ hitta något att köpa och kunde vända sig till ett företag som tog hem den men ett vist % på slag och man betalade hela kostnaden till det företaget. Man vet ju inte om den saken man beställer någon gång lämnar säljaren fast pengarna försvinner från visa kortet. :idea:

Har betalat direkt och ALDRIG hittills blivit blåst(peppar-peppar). Betalar med ett Paypal-konto kopplat till ett konto med bara beloppet det gäller på :)

Grejorna skickas för det mesta inom 1 vecka och man brukar få möjligheten att söka med ett trackingnummer var det befinner sig fungerar klockrent.

Hade varit bra om det fanns som på blocket en betalservice där jag satte in pengarna och säljaren skickade varan. Jag kontrollerar varan och släpper pengarna till honom men där är vi inte ännu. Jag köpte till och med min bil på detta sätt utan att ha sett mer än kort på den . MEN DET FUNGERAR :--:--

Livet är en chansning. Lägg ett bud på 300 under och tar dom det så är det ok. Men tänk på att du är bunden till ditt bud så länge du är högst.

Dom här skickar bara inom staterna inte international. Då fungerar Mustangparts kanon.

Lycka till med lådan.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...