March 23, 200916 yr comment_70130 Till er som inte fick tid/plats för vår 995kr-service innan sista mars. Håll ut, en sak kommer till er i brevlådan inom kort (för er som bor runt mälaren).
March 23, 200916 yr comment_70137 jag hann jag hann jag kommer på måndag! hoppas snön är borta, annars får man ju beställa lastbil ses då!
March 25, 200916 yr comment_70210 Ser fram emot det.Vill också ha er hjälp med slutrör CAI o tuning i samband med service...
March 30, 200916 yr comment_70562 Till er som inte fick tid/plats för vår 995kr-service innan sista mars. Håll ut, en sak kommer till er i brevlådan inom kort (för er som bor runt mälaren).Man tackar!!! Kom ett litet vykort idag så då är det bara att greppa luren i morgon Fixar ni ljusinställning också? (så bra det nu går att göra på US-lyktor..)
March 30, 200916 yr Author comment_70563 Till er som inte fick tid/plats för vår 995kr-service innan sista mars. Håll ut, en sak kommer till er i brevlådan inom kort (för er som bor runt mälaren).Man tackar!!! Kom ett litet vykort idag så då är det bara att greppa luren i morgon Fixar ni ljusinställning också? (så bra det nu går att göra på US-lyktor..)Självklart. Välkommen.