grufman March 23, 2009 Report March 23, 2009 Till er som inte fick tid/plats för vår 995kr-service innan sista mars. Håll ut, en sak kommer till er i brevlådan inom kort (för er som bor runt mälaren). Citera
lukito March 23, 2009 Report March 23, 2009 jag hann jag hann jag kommer på måndag! hoppas snön är borta, annars får man ju beställa lastbil ses då! Citera
Gäst March 25, 2009 Report March 25, 2009 Ser fram emot det.Vill också ha er hjälp med slutrör CAI o tuning i samband med service... Citera
pineman March 25, 2009 Report March 25, 2009 Jag kommer också in för en service snart......... Citera
Chili March 30, 2009 Report March 30, 2009 Till er som inte fick tid/plats för vår 995kr-service innan sista mars. Håll ut, en sak kommer till er i brevlådan inom kort (för er som bor runt mälaren).Man tackar!!! Kom ett litet vykort idag så då är det bara att greppa luren i morgon Fixar ni ljusinställning också? (så bra det nu går att göra på US-lyktor..) Citera
grufman March 30, 2009 Author Report March 30, 2009 Till er som inte fick tid/plats för vår 995kr-service innan sista mars. Håll ut, en sak kommer till er i brevlådan inom kort (för er som bor runt mälaren).Man tackar!!! Kom ett litet vykort idag så då är det bara att greppa luren i morgon Fixar ni ljusinställning också? (så bra det nu går att göra på US-lyktor..)Självklart. Välkommen. Citera
Recommended Posts