Jump to content

Fönster storlek för solfilm


qwerty

Recommended Posts

Hej ny på forumet och då så klart måste jag börja med att starta en ny tråd med en fråga.

Bor just nu i Göteborg men har min bil, en 98;s Mustang i Stockholm och har tänkt att köpa solfilm men vet inte vilken storlek jag ska ha.

Är det någon som vet vad jag ska köpa? Har tänkt prova en Universal film Mörkerhet 85%

Någon som provat? Blir det bra resultat?

/Mvh

Link to comment
Share on other sites

  • 11 years later...
On 2009-03-24 at 20:17, qwerty said:

Hej ny på forumet och då så klart måste jag börja med att starta en ny tråd med en fråga.

Bor just nu i Göteborg men har min bil, en 98;s Mustang i Stockholm och har tänkt att köpa solfilm men vet inte vilken storlek jag ska ha.

Är det någon som vet vad jag ska köpa? Har tänkt prova en Universal film Mörkerhet 85%

Någon som provat? Blir det bra resultat?

/Mvh

Bra ide!! Solfilm är en bra lösning för din 98; s Mustang, MEN kolla också de andra alternativen. Kanske skulle en solfilm 5% vara bättre, till exempel Solskyddsfilm till bil har olika grader av ljusöverföring 5%, 20%, 35%, 50% och 70% .. Jag hade erfarenhet med 5% och det var för https://www.solfilm.online/solfilm-solskydd-bil. I allmänhet - Lycka till, titta och försök. Det viktigaste är att berätta vad som hände och vad som är bättre.

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...