April 7, 200916 yr comment_71087 Nu har jag fått på 20 tums bullit fälgarna snyggt tycker jag, lite stötigt men man vänjer sig snabbt ser ju onekligen lite vassare ut , 285 bak 245 fram även nya slutdämpare så det låter lite mer, samt ett öppet luftfilter, sidomarkeringsljusen bak bytte jag till vita med gul lampa , snyggare på denna bil än den röda som sitter original, har ju även den svart vita fram,och så lite lull lull inne Med eller utan bakljusramp ?? vad tycks
April 7, 200916 yr comment_71098 Nice med lite gummi va!!!!! Njurbälte o ett brett leende misstänker jag.....Fin bil...
May 5, 200915 yr Author comment_72816 Nu med mach 1 69-70 retro scoop och spegel kåpor lackade i rätt färg Lånade ut den till min svåger som gifte sig i helgen
May 6, 200915 yr comment_72855 Snyggt Morgan !Du ser, det hjälper inte att ha en nyare Mustang, man vill ändå förändra och förbättra hela tiden .// Tomas