Morgan April 7, 2009 Report April 7, 2009 Nu har jag fått på 20 tums bullit fälgarna snyggt tycker jag, lite stötigt men man vänjer sig snabbt ser ju onekligen lite vassare ut , 285 bak 245 fram även nya slutdämpare så det låter lite mer, samt ett öppet luftfilter, sidomarkeringsljusen bak bytte jag till vita med gul lampa , snyggare på denna bil än den röda som sitter original, har ju även den svart vita fram,och så lite lull lull inne Med eller utan bakljusramp ?? vad tycks Citera
pineman April 7, 2009 Report April 7, 2009 Nice med lite gummi va!!!!! Njurbälte o ett brett leende misstänker jag.....Fin bil... Citera
Morgan May 5, 2009 Author Report May 5, 2009 Nu med mach 1 69-70 retro scoop och spegel kåpor lackade i rätt färg Lånade ut den till min svåger som gifte sig i helgen Citera
Tomas Stein CMC 1966 May 6, 2009 Report May 6, 2009 Snyggt Morgan !Du ser, det hjälper inte att ha en nyare Mustang, man vill ändå förändra och förbättra hela tiden .// Tomas Citera
Corvette May 7, 2009 Report May 7, 2009 du de blir mer lull ja lovar dig... jag vet av egen erfarenhet... Citera
Recommended Posts