Mange A April 9, 2009 Report April 9, 2009 Min första Mustang...Första gången på svensk mark (Oktober 2008)Trångt om saligheten...Våren är här... Nu hoppas jag bara på en lång och solig sommar...Vi ses på vägarna. Citera
mike85 April 10, 2009 Report April 10, 2009 Ser väldigt bra ut.Svart kan aldrig bli fel.Grattis! Citera
mikeo cmc 748 April 19, 2009 Report April 19, 2009 Trevligt med fler hässleholmare. Tror jag såg din bil på stan för någon dag sedan. Såg riktigt fin ut. Citera
tomasaxel April 19, 2009 Report April 19, 2009 Du har mycket god smak, en riktigt fin bil ! (min är exakt lika dan, ha ha). Citera
Mange A April 21, 2009 Author Report April 21, 2009 Tjena, Ja svart är riktigt snyggt, aldrig haft det innan. Upptäckte ganska snart att den blir skitig ungefär 1 sek efter man kommit ut ur tvätthallen.Så det är fler än jag från hässleholm här, trevligt... Har faktiskt sett en del mussar här de senaste veckorna gamla som nya.Tack för det Tomas, gillar din med... //Mange Citera
Recommended Posts