Lassemålare CMC 2071 April 11, 2009 Report April 11, 2009 En liten undran, hur många Mustanger är vi på Ekerö, som ligger utanförStockholm. Vore kul att få reda på det , kanske vi kan fixa en liten lokal träff någongång, om inte annat så kan det vara kul att veta hur många vi är ochvilka vi är. Skriv ett inlägg och berätta så blir jag ( vi ) glada. MVH Lasse. :boss Citera
grufman April 12, 2009 Report April 12, 2009 17st enligt registret...edit: 1 av dom på drottningholm (ej kungen) Citera
Lassemålare CMC 2071 April 12, 2009 Author Report April 12, 2009 Det var som f.n att det finns så många Mussar på solens öari den inre mälar skärgården. Hoppas någon svarar. Tack Grufman. MVH Lasse. Citera
bjope45 April 12, 2009 Report April 12, 2009 Jag har en....gammal.. Klart det skulle vara kul med en lokal träff Skall bara renovera servopumpen så ses vi nog snart./Björn Citera
Lassemålare CMC 2071 April 13, 2009 Author Report April 13, 2009 Men det måste väl finnas flera medlemmar med Mustanger påkungliga Ekerö, några till vet jag att det finns. Skriv något vet ja. MVH Lasse. Citera
Recommended Posts