Jump to content

Recommended Posts

Den lilla påsen som sitter på dom nya bakljusen , behövs den, vad ska man göra med den, stämmer inte koplingarna från orginal lysena

Påsen? Menar du den svarta avlånga "klumpen" dvs motståndet?

Om ja så ska den klippas bort (enligt beskrivningen).

/M-O

Nej på mina lysen så sitter det en plastpåse med en trepolig kontant och stift samt lite gummipluggar i som ser ut att passa till kabelstammen som finns på lysena, men det borde väll finnas en orginal på bilen (har inte kollat änu )

Den lilla påsen som sitter på dom nya bakljusen , behövs den, vad ska man göra med den, stämmer inte koplingarna från orginal lysena

Påsen? Menar du den svarta avlånga "klumpen" dvs motståndet?

Om ja så ska den klippas bort (enligt beskrivningen).

/M-O

Varför sitter motståndet där om man ändå måste klippa bort det

Tror att det rör sig om en annan konfiguration av bakljusuppsättning dvs dimbakljus mm

Påsen har jag laggt på en hylla i garaget och det funkar fint :-)

Ps dra en extra matning mellan bakljuset o säkrings boxen för framtida behov, dvs om du vill hitta på lite kul mad bakljusen i framtiden så kan har du tillgång till matning som inte går över drivstegen, "Idiotlådan" då den tydligen inte pallar för ett skit

Ps MOS har en smart lösning på Bakljusen om du vill bolla lite då du e klar

Best regards

musse tommy; jag mejlar dig en liten beskrivning som du kanske kan ha användning för om du vill konvertera originalljusen.

/MOS

musse tommy; jag mejlar dig en liten beskrivning som du kanske kan ha användning för om du vill konvertera originalljusen.

/MOS

Tack så mycke, den var guld värd