Jump to content

Vad tyckte du om shelby-katalogen?


grufman

Recommended Posts

Alla mustang 05-09 ägare i sverige fick vår shelby katalog i brevlådan för någon vecka sedan.

Vad var bra?

Vad var dåligt?

Hittade du något du var intresserad av?

Var det något som du såg där som gjorde dig ointresserad av att köpa?

Ut med språket nu. Jag bjussade på elschema, nu får ni bjussa på feedback! Tack på förhand.

Link to comment
Share on other sites

Hej!!

Jo det fanns mycket smaskigt å titta på i den katalogen :)

Synd att man är en vanlig dödlig knegare :roll:

Helt klart ett bra initiativ

\\mvh

ps:haft den liggandes i fikarummet på jobbet många som suttit å dregglat i den :--:--

Link to comment
Share on other sites

Har svårt att svara på det. När jag köper småprylar så skickar jag som regel hem det till nån av mina polare i USA som sen skickar allt det jag köpt, oftast från flera handlare, med USPS. Köper jag stora prylar så hittar jag nån container på väg över.

Men ni är ju en business, så det är klart att ni måste göra vinst på försäljningen. På det sättet så tycker jag att det är kul att ni gör det! Skulle även kunna tänka mig att handla saker som skulle kunna tänkas gå sönder under frakt, tex huv, av er! :D

Men har man lite kontakter i USA så är det nog svårt för er att konkurrera prismässigt.

Så förstå mig rätt; tycker självklart att ni ska tjäna pengar på er verksamhet och jag tycker att det är kul att ni tar in så nichade produkter!

/Nicke

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Om ni lagerför prylarna så är det givetvis värt att betala extra, men om ni måste ta hem från usa så går det snabbare och är billigare att beställa själv direkt från staterna.

Personligen värderar jag lagerföring och snabb leverans ganska högt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...