FastMagnus May 25, 2009 Author Report May 25, 2009 425 HKR på bakhjulen.Nice! Det lär sätta fart på mussen Lär bli en helt ny bil!Har du ingen mer info?Hur mycket laddar den enligt mätaren?Hur mycket vrid?Vilka moddar utöver kompressorn?5 psi motsvarar väl ca 3-4 hg vi kan andas ut hårdare, Vridmoment ca 400tq. VI monterade Ford racing headers + race cat med x-pipe. orginal slutburkar är kvar bilen är inte ens sänkt, endast en lätt toning på rutorna. den är en riktig SLEEPER. Däremot den medföljande tuner boxen från edelbrock verkar behöva en liten uppdatering. Tomgången vill inte till 100% på kall motor. inget större men!!!!! Citera
ErikC May 25, 2009 Report May 25, 2009 425 HKR på bakhjulen.Nice! Det lär sätta fart på mussen Lär bli en helt ny bil!Har du ingen mer info?Hur mycket laddar den enligt mätaren?Hur mycket vrid?Vilka moddar utöver kompressorn?5 psi motsvarar väl ca 3-4 hg vi kan andas ut hårdare, Vridmoment ca 400tq. VI monterade Ford racing headers + race cat med x-pipe. orginal slutburkar är kvar bilen är inte ens sänkt, endast en lätt toning på rutorna. den är en riktig SLEEPER. Däremot den medföljande tuner boxen från edelbrock verkar behöva en liten uppdatering. Tomgången vill inte till 100% på kall motor. inget större men!!!!!Ja dom har haft lite issues med deras tune, men dom har uppdaterat den ratt nyligen pga lite tempproblem och dylikt. En custom tune vore nog pa sin plats for att fa ut mest ur kittet.Vridet ar angivet i ft/lbs antar jag? Ska ni kora bilen pa dyno'n nanting? Vore kul att se er kurva med grenroren/x-pipe och kall och torr svensk luft Har nere ar det sa inihelvete varmt och fuktigt man vet inte var man ska ta vagen. En original GT500 far heat soak efter 2 pulls haha. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.