February 23, 200421 yr comment_4350 Undrar om det finns något Mustangregister? Jag letar en bil som min pappa hade när jag var liten...Maya
February 23, 200421 yr comment_4351 Hej.Nej det finns inte något annat register änn det somClassic Mustang Club har. :wink:
February 23, 200421 yr comment_4352 Om du har registreringsnumret är det ju lätt att söka hos bilregistret.
February 23, 200421 yr Author comment_4354 Har inte regnummret tyvärr. Vi hade två mustanger när jag var liten den ena när vi bodde i Skellefteå o den andra när vi flyttade till Sundsvall -73. Hade hoppats att det skulle finnas något relativt enkelt sätt att spåra upp den och dess historia. Men men. Det blir väl till att blädra i gamla fotohögar då. Såvida inte någon här på forumet kan minnas att de köpt en ljusblå mustang av min pappa Ulf Lindberg i Sundsvall i slutet på 70-talet.Med den reven utlagd så håller ja tummarna och säger tack och vi hörs!Maya
February 24, 200421 yr comment_4366 Min mustang är såld i skellefteå, en 65A 289, prarie bronze.Den den gick där in på 70-talet. Den hade BD9857 som regnr på den tiden.